• English

עיצוב פנים לחנויות

כולנו יודעים כי חלק משמעותי של ההצלחה בכל חנות או בית עסק זוהי ההשקעה בעיצוב. חנות מעוצבת תמכור הרבה יותר גם אם התוצרת שהיא מוכרת זהה לתוצרת שבכל חנות מקבילה אחרת. עיצוב פנים לחנויות – מדברים לעיניים של הלקוח.

כיום מושם דגש מיוחד על החלק העיצובי של החנויות בכל מקום. אנחנו מוצאים כי מעבר להשקעה בתוצרת הנמכרת וההשקעה בפרסום וביחסי הציבור – ישנה השקעה רבה בעיצוב הפנימי של החנות. כי מה לעשות – עיצוב פנים חנויות מדבר אל הלקוח יותר מכל דבר אחר.

כאשר הלקוח הממוצע עומד לפני שתי חנויות כאשר האחת מעוצבת היטב והשנייה פחות מרשימה הרי שבאופן אוטומטי ברור שהוא יבחר להיכנס אל החנות המעוצבת והיפה. כי האדם יראה לעיניים. מראה העיניים מצליח לסנוור אותו ולמשוך אותו גם אם אין הבדל בין המוצרים שבשתי החנויות.

עיצוב חנות יוקרתית – רק בעזרת אנשי מקצוע

העיצוב של חנויות יוקרה דורש מקצועיות. לא נוכל לזלזל בעיצוב. כי אם לא נשקיע בו כמו שצריך הרי שהחנות לא תרשים ולא תמשוך את הלקוחות. גם אם נשקיע כספים רבים בסחורה אותה אנחנו רוצים למכור כמו גם בציוד הנלווה – ללא העיצוב המושך והמתאים – פשוט חבל על כל החנות….

חנויות מעוצבות בעזרת אנשי מקצוע אלו חנויות מרשימות ומיוחדות הרבה יותר והן מצליחות להעביר ללקוח את השדר הרצוי. אם נרצה שהחנות תהיה יוקרתית ותכוון אל אוכלוסייה מסוימת, אנחנו חייבים להיעזר בחברה מקצועית המציעה את העיצוב הנכון מבחינת ההתאמה לסגנון של החנות והן מבחינת ההתאמה לאופנה.

רוצים עיצוב יוקרתי לחנות שלכם? Artishock לשירותכם!

אנשי המקצוע של Artishock ‏ ישמחו לשרת אתכם ולתכנן עבורכם את החנות הכי מיוחדת והכי מוקפדת על מנת שתצליחו לכוון לאוכלוסייה הייחודית המחפשת אתכם. Artishock ‏ יעצבו לכם את החנות בהתאם למטרות שלכם, על פי אופי העסק ובהתאם לקהל היעד המדויק שלכם. התוצאות ייראו מיד בשטח. אתם תהיו מרוצים.

כי כדי להצליח במכירות של חנויות יוקרה – פיתוח קונספט נכון ומותאם למוצר הוא זה שיצור את ההבדל בין  החנות שלכם לכל חנות רגילה.

[button link="https://s-artishock.co.il/%d7%a6%d7%95%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%a8/" target="_blank" hover_caption="צור איתנו קשר" type="outline" rounded="yes" extra_class_name=""]צור איתנו קשר[/button]
כלי נגישות

Powered by - Wemake