• English

חנות בגדים שרוצה להצליח במכירות ולהחזיר לעצמה במהירות את ההשקעה שלה – חייבת לדאוג לעיצוב של החנות. חנות המתוכננת ומעוצבת באופן הנכון זוהי חנות שתצליח הרבה יותר במכירות. סטודיו ארטישוק – זוהי הכתובת הכי טובה לעיצוב של חנויות בגדים ואופנה.

כיום יש הרבה יותר מקום לעיצוב הוויזואלי של כל בית עסק. מה שבעבר היה לגמרי חסר חשיבות ולא בגלל שאנשים לא אהבו יופי. משום מה נראה היה כי חנות בגדים אמורה להכיל את הסטנדים עם הבגדים, עם תאי ההלבשה מראה ולא יותר מזה. כיום העולם שינה את פניו לחלוטין וכל בית עסק משקיע בעיצוב החיצוני של החנות כך שבטרם ראה הלקוח מה מציעים לו בחנות הספציפית הוא כבר רואה את העיצוב המושך למרחוק ומבין ש-'שם' יש משהו מיוחד… תגידו שמדובר בדור טיפש? בדור שנע אחרי מראות עיניו? יש בזה מן האמת, אך אחרי הכול חנות המשקיעה בעיצוב היא על פי רוב חנות שיש לה גם הרבה מה להציע.

סטודיו ארטישוק – מעצב חנויות אופנה

אם החלטתם להשקיע ולפתוח עסק של בגדי אופנה או שאתם כבר חיים ונושמים עסק בתחום האופנה אך אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, הצעד הנכון ביותר יהיה להשקיע בראש ובראשונה בנראות ובעיצוב החיצוני של העסק. כאשר העסק ייראה טוב, החנות תהיה מתוכננת באופן אסתטי ונעים לעין – לא יהיה עליכם לעבוד קשה על מנת למשוך אליכם את הלקוחות. כבר לא ממש משנה מה תמכרו, כי חנות מעוצבת ומושכת את העין היא חנות שלקוחות סקרנים ייכנסו אליה בכל מקרה, הרכישות כבר יבואו מאליהן.

עיצוב חנות בגדים – למה דווקא עם סטודיו ארטישוק?

אם תעיינו באתר שלנו תגלו מה העיצוב המקצועי מסוגל לעשות לעסק שלכם. עסקים רבים שכבר נעזרו בשירות שלנו נהנים מחנות מעוצבת. אנחנו מתמחים בעיצוב של כל סוגי החנויות. זה כולל עיצוב חנויות בגדי נשים, עיצוב ריטייל וחנויות אופנה, בתי קפה, חנויות אופטיקה ובעצם כל חנות או בית עסק.

אנחנו מלווים את הלקוח החל מהשלבים הראשונים של תכנון החלל וכלה בעיצוב המושלם עד הפריט האחרון. אנחנו מתחשבים כמובן בלוח הזמנים של הלקוח ושל העסק כמו כן בתקציב אותו הוא מוכן להשקיע בעיצוב.

העיצוב נעשה על פי העקרונות של בית העסק, כמו קהל היעד אליו פונה העסק, סוג המוצרים וכמובן גם החזון של בעל העסק.

מעצב רשתות אופנה מבית ארטישוק

[button link="https://s-artishock.co.il/%d7%a6%d7%95%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%a8/" target="_blank" hover_caption="צור איתנו קשר" type="outline" rounded="yes" extra_class_name=""]צור איתנו קשר[/button]
כלי נגישות

Powered by - Wemake