• English

ההבדל בין חנות לחנות מתחיל באופי המוצר, וממשיך בעיצוב וביחס ללקוח. ככל שהמוצר אקסקלוסיבי וייחודי יותר, מוצר פחות יומיומי באופיו, כך העיצוב משתנה והצורך ביחס אישי ומותאם עולה. בעוד יותר ויותר מוצרים מוצאים את דרכם לרשת האינטרנט, הקליינטורה של ענף התכשיטים מעדיפה עדיין לגשת לחנות המועדפת עליה, לבחון, לחוש, למדוד ולבחור.

כשניגשים לעיצוב חנויות תכשיטים יש לזכור שהמוצר העומד על הפרק הוא לא יומיומי כלל. אנו קונים עם הרגש, ולא עם השכל, וכאשר מדובר במוצר כמו תכשיט, הרי שהבחירה נשענת רבות על התחושה והחוויה של הלקוח, תחושה שנבנית לפני הכול מהמפגש הראשוני שלו עם עיצוב החנות.

עיצוב חכם

לא ניתן לתת קו מנחה אחיד לחנויות תכשיטים, שכן מגוון התכשיטים ההולך וגדל מדי שנה מייצר צורך בהתאמות ושינויים, ויצירת עיצובים חדשים בהתאם. העיצוב נועד לתמוך במוצר, וההבדל בין עיצוב חנות המוכרת תכשיטים במחירים זולים לבנות טיפש-עשרה לבין עיצוב חנות תכשיטים יוקרתית המכוונת לאלפיון העליון היא הבדל של שמיים וארץ.

כיום נהוג לנסות ולתת אופי יוקרתי לכל חנות תכשיטים, וקו זה אכן מוכיח את עצמו לעיתים קרובות, אך בהסתכלות לטווח הארוך בחירה של קו אחיד לכל חנות לא יוצר את ההתאמה לאופי הלקוחות והמוצר, התאמות הכרחיות להצלחה מסחרית.

ההבעה הפיזית של אופי החנות שלכם תלוי בעיקר בעיצוב ובהתאמה בינו לבין שמות המוצגים אותם אתם מוכרים.
מתכשיטי יוקרה דרך תכשיטי פלסטיק ואביזרים, לכל מוצר יש קהל שונה, אופי שונה, ומכאן קריאה ברורה לעיצוב שונה ומדויק.

עיצוב למכירה

המוצר שלכם, התכשיט, הוא לרוב דבר קטן יחסית, הדורש תשומת לב גבוהה. שלא כמו עיצוב למכירת מוצרים אחרים, ממוצרי מזון ועד לביגוד, עיצוב יעיל ונכון של חנות תכשיטים ידרוש יותר מרווח וסטייל עיצובי מאשר מוצרים, והדחיסות נמוכה במיוחד.

היכולת לבנות קו עיצובי חכם שישרה אווירה נעימה המעודדת קנייה היא לא דבר מובן מאליו, אך בהחלט מדובר בעניין היכול להשפיע בצורה חדה על רמות ההצלחה של חנות התכשיטים שלכם.

[button link="https://s-artishock.co.il/%d7%a6%d7%95%d7%a8-%d7%a7%d7%a9%d7%a8/" target="_blank" hover_caption="צור איתנו קשר" type="outline" rounded="yes" extra_class_name=""]צור איתנו קשר[/button]
כלי נגישות

Powered by - Wemake